کتاب رایا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی کتاب رایا

کتاب رایا

وبلاگ فروشگاه اینترنتی کتاب رایا

جنگجوی عشق

 مختصری از کتاب جنگجوی عشق :

 

توی دستشویی ایستاده ام  تا قبل از اینکه روان پزشک را ببینم ، توی آیینه نگاهی به خودم بیندازم.

کفش پاشنه بلند،شلوار پارچه ای و یک ژاکت ورزشی پوشیده ام.  فکر می کنم کاش چیز دیگه ای پوشیده بودم. کمی لاغر شده ام و کم شلوارم برایم گشاد است . ژاکتم مرا بلعیده و دست هایم توش گم شده . توی این وضع پاچه های شلوارم هم کفشم را پوشانده و مدام روی زمین کشیده می شود .

ظاهرم مناسب نیست شبیه بچه ای هستم که سعی می کند مناسب به نظر برسد . خم می شوم تا صورتم را از نزدیک ببینم .

گونه هام گود افتاده ، چشم هام خسته اند و حتی با آرایش هم صورتم بی روح است .

موهام، وای خدا ! موهام !به موهام که دست می کشم  دوباره به خودم می گویم : " واقعا این موهای راپانزلی من افتضاحه . هنوزم افتضاحه "

 


انتشاراتمیلکان
مولف

گلنن دویل ملتن

مترجم

سمانه پرهیزکاری


برای اطلاعات بیشتر باشماره : 02166414040 تماس حاصل فرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.